BRZUCH PO PORODZIE

– Przewodnik dla Mam

 


UDAŁO SIĘ!

Jesteś zapisana i link do pobrania ebook poleciał już do Twojej skrzynki mailowej.

Zanim wrócisz do swoich spraw,

mam dla Ciebie jeszcze jedną propozycję.

 

UDAŁO SIĘ!

Jesteś zapisana i poniżej możesz odebrać BEZPŁATNY E-BOOK:

 

Brzuch po porodzie
– Poradnik dla mam

Zanim wrócisz do swoich spraw,
mam dla Ciebie jeszcze jedną propozycję.

5-10-15

EKSPRESOWY TRENING ONLINE DLA ZABIEGANYCH MAM

To mała próbka tego, jak może wyglądać trening przyjazny młodej mamie.

Znajdziesz w nim 3 treningi, które trwają ….

tak, dobrze się domyśliłaś 5, 10 i 15 minut.

 

Treningi pochodzą z mojej platformy treningowej BOSKI plan dla mam stworzonej z myślą o kobietach, które chcą wrócić do formy po ciąży, ale nie narzekają na nadmiar czasu.

Spośród ponad 200 treningów wybrałam 3, żeby Cię przekonać że:

  • jesteś w stanie ruszać się regularnie, nawet jeżeli siedzisz w domu z dzieckiem

  • trening nie musi być długi i męczący żebyś poczuła i zobaczyła efekty

 

Masz 5 minut?

To możesz poćwiczyć. Nie mów, że nie znajdziesz 5 minut w ciągu dnia! Czy taki krótki trening ma sens? Nie spróbujesz, nie będziesz wiedzieć. Ale uwierz mi, że te 5 minut ustawi Ci całą resztę dnia.

 

Wyskrobiesz dla siebie 10 minut?

W takim razie trening pośladków i brzucha poleca się Twojej uwadze.

 

Dziecko było łaskawe i masz dla siebie kwadrans?

Zrób zestaw rozluźniający barki i szyję i pozbądź się napięcia w ciele. A może wolisz się trochę zmęczyć i połączyć ze sobą 5 i 10 minutówkę?

WYBÓR NALEŻY DO CIEBIE,

 

ważne, żebyś zobaczyła, że nawet jeżeli masz tylko 5 minut, możesz zrobić coś dla swojego ciała i poczuć się lepiej.

Tylko nie zastanawiaj się zbyt długo. 5 – 10 – 15 to oferta specjalna, dostępna wyłącznie dla osób, które pobrały e-booka.

Możesz z niej skorzystać tylko teraz – za 20 minut ta strona zniknie i więcej Ci się nie wyświetli.

TA OFERTA JEST AKTUALNA JESZCZE PRZEZ:

Za półroczny dostęp do 3 treningów
zapłacisz tylko 23 zł.

Nie ma się nad czym zastanawiać,

za 5 minut możesz już być po pierwszym treningu!

5 – 10 – 15 – TEGO POTRZEBUJĘ!