BOSKI plan dla mam
Mamo, ćwicz bezpiecznie i skutecznie,
 w zaciszu swojego domu,  ze wsparciem trenerki i grupy

Jesteś mamą. 
Twoje ciało sprowadziło na świat nowe życie. 
A teraz chciałabyś znowu odzyskać to ciało dla siebie. 
Tylko jak to zrobić, kiedy przez większość czasu czujesz się
  • zmęczona i niewyspana 
  • zagoniona - nie masz czasu dla siebie, a co dopiero na treningi
  • obolała (przeciążeniowe bóle kręgosłupa - zmora matek)
  • osłabiona - siła, forma i kondycja co jedynie mętnym wspomnieniem z przeszłości
  • zwyczajnie, po ludzku niezadowolona ze swojego wyglądu
  • może nawet przestraszona wszystkimi zmianami, które w tobie zaszły
  • a do tego sfrustrowana obrazem macierzyństwa w social media
  • zagubiona w ilości dostępnych materiałów i sprzecznych informacji na temat powrotu do formy po porodzie
  • zdezorientowana - nie wiesz od czego zacząć i co będzie dla ciebie bezpieczne
  • silna, tak, żeby bez problemu sprostać wyzwaniom jakie stawia przed tobą życie
  • wolna od bólu kręgosłupa
  • zadowolona ze swojej kondycji
  • w zgodzie ze swoim ciałem - to cudowne poczucie, że jesteś u siebie i jest ci dobrze
  • zmotywowana do pracy nad sobą
  • spokojna, bo wiesz co masz robić
  • kompetentna i zorganizowana, bo realizujesz cele, które sobie wyznaczyłaś
  • wspierana przez inne mamy na podobnym etapie życia
A gdybym ci powiedziała, że znowu możesz poczuć się
Dla kobiet takich jak ty (i ja) stworzyłam platformę treningową BOSKI plan dla mam 
/
  • treningi, dzięki którym będziesz silniejsza i sprawniejsza
  • ćwiczenia wspierające prawidłową funkcję mięśni brzucha i dna miednicy
  • harmonogram, który z łatwością dopasujesz do swojej codziennej rutyny - krótkie treningi, które możesz rozbudować o intensywny finisher i delikatne rozciąganie, tworząc kompletną jednostkę treningową
  • treningi intensywne, ale bezpieczne - oparte o ćwiczenia low impact, z wyłączeniem niebezpiecznych ruchów
  • oraz te delikatniejsze - rozluźniające, rozciągające, oddechowe
  • sposoby na włączenie ruchu naturalnego w codzienne życie, tak, żebyś ruszała się więcej, nawet wtedy kiedy nie ćwiczysz
  • elastyczne podejście oparte na świadomości ciała i szacunku do jego ograniczeń i możliwości 

Pożegnaj się z podejściem "no pain no gain". 
Ćwiczymy mądrzej, a nie ciężej, bo trening nie musi boleć żeby działał. 
Dostęp online - o każdej porze dnia i nocy
Subskrypcja - opłata pobierana co miesiąc z twojej karty kredytowej. Możesz zrezygnować w każdej chwili
Gwarancja ceny - już zawsze będziesz płacić tyle co w momencie wykupienia dostępu
Jak to działa?
  • Co miesiąc nowy plan treningowy 
  • Treningi w formie filmów z dokładnymi instrukcjami
  • 10-cio minutowe moduły - możesz robić jeden po drugim, albo rozbić na krótsze sesje
  • Treningi wzmacniające - bez sprzętu, z taśmą, miniband, dużą i małą piłką, hantlami - nie będziesz się nudzić
  • Treningi kondycyjne
  • Zestawy rozluźniające, ćwiczenia oddechowe, zdrowy kręgosłup, mobility
  • Zestaw rozgrzewek i ćwiczeń rozciągających do wyboru
  • Finisher - na podkręcenie treningu dla chętnych
  • Suplement ruchu - proste triki jak bez wysiłku włączyć więcej ruchu do swojego życia 
  • Garść motywacji ode mnie co miesiąc
  • Grupa wsparcia na Fb
Co dostajesz w zamian? 
Poczuj się lepiej w swoim ciele

Poczuj, że możesz mu zaufać

Poczuj, że jest w stanie udźwignąć wyzwania dnia codziennego 

Poczuj się silna, mocna

Poczuj, że masz kontrolę

Poczuj się BOSKO
Co mówią o BOSKIM planie uczestniczki
Jestem mamą 8 miesięcznej Ingi (kiedy to zleciało?). Ćwiczę od miesiąca na platformie i moje podsumowanie jest następujące: schudłam 2 kg, czuję się dużo lepiej, chce mi się rozkładać matę jak nigdy, ćwiczę 3-4x w tygodniu i jestem mega ciekawa następnej porcji aktywności :) Nigdy nie byłam chętna do jakichkolwiek ćwiczeń, nie miałam motywacji, a te krótkie treningi są baaardzo przyjemne, potrzebne i dają efekty. Dziękuję Kasiu za ten Plan dla Mam - kawał boskiej roboty 

Martyna
Kamila
Ten plan treningowy to jest dokładnie to, co było mi potrzebne:) Nie tylko pod kątem powrotu do formy po ciąży, ale też pod kątem pracy nad sobą i systematycznością w realizacji postawionych sobie celów, z czym do tej pory miałam (i wciąż mam) dość duży problem. Realizacja planu naprawdę nie wymaga zbyt dużego nakładu sił - w końcu to tylko 15 minut - a plan zrealizowany w 100% doskonale wpływa na psychikę ;) Ćwiczenia dobrane są tak, że czuć przyjemne zmęczenie, ale nie wykańczające zakwasy i często w dni wolne w planie zdarza mi się "pyknąć sobie" któryś z wcześniejszych treningów... ;) No i najważniejsze - czuć jak forma rośnie:)!!!
Dominika
Kasiu, czkałam na Twój plan treningowy. Jestem już osiem miesięcy po porodzie i chciałam od dawna wziąć się za ćwiczenia, ale w sumie nie bardzo wiedziałam jakie. Kiedyś ćwiczyłam z Chodakowską ale też niezbyt regularnie. Teraz wiem że zwykłe brzuszki to tak nie bardzo... a to obszar na którym mi najbardziej zależy. 
Poleciła mi Ciebie moja fizjoterapeutka uroginekologiczna do której zwróciłam się o pomoc po porodzie. Wykonałam pare Twoich ćwiczeń z YT ale brak mi było systematyczności...
Jestem po pierwszym treningu i powiem Ci że mam zakwasy w pośladkach.... Szczerze jestem zaskoczona, bo ćwiczenia wydawały się proste.

Dla kogo?
  • Dla kobiet minimum pół roku po porodzie
  • Dla kobiet, które mają pozwolenie na ćwiczenia od ginekologa (idealnie również od fizjoterapeuty uroginekologicznego)
  • Dla kobiet, które nie mają rozejścia kresy białej, lub mają rozejście zrehabilitowane, tzw. funkcjonalne
  • Dla kobiet, które nie mają problemów ze strony mięśni dna miednicy (nietrzymanie moczu, obniżenie narządów, ból)
  • Dla kobiet, które chcą w bezpieczny i kontrolowany sposób, z szacunkiem dla swojego ciała, wrócić do formy i sprawności po porodzie 
  • Dla kobiet,  które chcą wzmocnić, wyrzeźbić i wysmuklić ciało. BOSKI plan dla mam nie jest programem rehabilitacyjnym. 
Od kogo?
Mam na imię Kasia. Jestem trenerką, terapeutką mięśni dna miednicy i mamą dwójki maluchów. Pracuję z kobietami w ciąży i po porodzie pomagając im przejść aktywnie przez okres ciąży, przygotować się do porodu i wrócić do sprawności po nim. Stworzyłam BOSKI plan dla mam, bo kiedy sama wracałam do aktywności po drugiej ciąży zauważyłam, że brakuje tego typu treningów. Intensywnych, ale bezpiecznych. 
Zaczęłam rozpisywać swoje treningi i po jakimś czasie byłam pewna, że powinnam się nimi podzielić. 
W tej chwili nie można dołączyć do BOSKIEGO planu dla mam. 

Zapisz się na listę zainteresowanych.