BOSKI plan dla mam
Mamo, ćwicz bezpiecznie i skutecznie,
 w zaciszu swojego domu,  ze wsparciem trenerki i grupy
  • wydaje ci się, że nie masz czasu na treningi
  • nie wiesz jak ćwiczyć, żeby wrócić do formy po porodzie w sposób bezpieczny
  • czujesz, że twoje ciało po ciąży i porodzie potrzebuje innego podejścia
  • poporodowe ćwiczenia rehabilitacyjne już ci się znudziły i jesteś gotowa na więcej
  • chciałabyś się zmęczyć, ale ogólnodostępne treningi są dla ciebie zbyt intensywne
  • lubisz ćwiczyć sama, ale potrzebujesz mieć kogoś, kto zaplanuje twoje treningi i zmotywuje cię do pracy
  • chcesz mieć kontakt z innymi mamami, które są na podobnym etapie co ty, żebyście mogły się wzajemnie motywować?
/
BOSKI plan dla mam to platforma treningowa online stworzona specjalnie dla ciebie!
  • ćwiczysz kiedy i gdzie chcesz
  • masz pewność, że treningi są bezpieczne
  • korzystasz ze wsparcia online - mojego i grupy mam
  • dostajesz krótkie, skuteczne i intensywne treningi, które bez problemu wciśniesz w swój napięty harmonogram
  • znowu poczujesz to przyjemne uczucie zmęczenia po treningu
  • zauważysz, że twoje ciało robi się sprawniejsze i silniejsze - takie jakie pamiętasz sprzed ciąży
  • zobaczysz, że włączenie ruchu do twojego życia jest prostsze niż myślałaś
  • będziesz zaskoczona jak małe zmiany prowadzą do wspaniałych rezultatów
Jak to działa?
Dostęp online - o każdej porze dnia i nocy
Subskrypcja - opłata pobierana co miesiąc z twojej karty kredytowej. Możesz zrezygnować w każdej chwili
Gwarancja ceny - już zawsze będziesz płacić tyle co w momencie wykupienia dostępu
Jesteś mamą, chciałabyś ćwiczyć, ale
  • Co miesiąc nowy plan treningowy
  • Szczegółowa rozpiska co i kiedy ćwiczyć
  • Treningi w formie filmów z dokładnymi instrukcjami
  • Każdy moduł trwa 10 minut - możesz robić jeden po drugim, albo rozbić na krótsze sesje
  • W każdym tygodniu trening całego ciała, mięśni brzucha, mięśni nóg i pośladków, cardio, mięśnie dna miednicy, mięśnie grzbietu i ramion
  • Różnorodne treningi - z i bez sprzętu
  • Intensywny trening bez niebezpiecznych ćwiczeń - idealny na powrót do aktywności po porodzie
  • Suplement ruchu - proste triki jak bez wysiłku włączyć więcej ruchu do swojego życia
  • Dostęp do tajnej grupy na Facebooku 
Co dostajesz w zamian? 
Co mówią o moich treningach  mamy takie jak ty
Asia, mama Basi 
Dzięki treningom z Kasią szybciej wróciłam do wagi sprzed ciąży, miałam bardzo fajny humor i mobilizację do działania. Polecam treningi Kasi wszystkim koleżankom, bo uważam że idealnie wychodzą naprzeciw potrzebom mam (intensywny, ale bezpieczny ruch, motywacja, powrót do formy, możliwość poznania innych mam).
Alicja, mama Zosi i Jasia
Bardzo mi się podoba, że treningi Kasi są kierowane konkretnie do mnie - kobiety która urodziła dwójkę dzieci i potrzebuje konkretnych ćwiczeń. No i widzę, że przynoszą efekty - czuję, że zmienia mi się całe ciało, a przede wszystkim brzuch. Wreszcie komuś udało się zmotywować mnie do ćwiczeń!
Kamila
Ten plan treningowy to jest dokładnie to, co było mi potrzebne:) Nie tylko pod kątem powrotu do formy po ciąży, ale też pod kątem pracy nad sobą i systematycznością w realizacji postawionych sobie celów, z czym do tej pory miałam (i wciąż mam) dość duży problem. Realizacja planu naprawdę nie wymaga zbyt dużego nakładu sił - w końcu to tylko 15 minut - a plan zrealizowany w 100% doskonale wpływa na psychikę ;) Ćwiczenia dobrane są tak, że czuć przyjemne zmęczenie, ale nie wykańczające zakwasy i często w dni wolne w planie zdarza mi się "pyknąć sobie" któryś z wcześniejszych treningów... ;) No i najważniejsze - czuć jak forma rośnie:)!!!
Dla kogo?
  • Dla kobiet minimum pół roku po porodzie
  • Dla kobiet, które mają pozwolenie na ćwiczenia od ginekologa (idealnie również od fizjoterapeuty uroginekologicznego)
  • Dla kobiet, które nie mają rozejścia kresy białej, lub mają rozejście zrehabilitowane, tzw. funkcjonalne
  • Dla kobiet, które nie mają problemów ze strony mięśni dna miednicy (nietrzymanie moczu, obniżenie narządów, ból)
  • Dla kobiet, które chcą w bezpieczny i kontrolowany sposób, z szacunkiem dla swojego ciała, wrócić do formy i sprawności po porodzie 
  • Dla kobiet,  które chcą wzmocnić, wyrzeźbić i wysmuklić ciało. BOSKI plan dla mam nie jest programem rehabilitacyjnym. 
Od kogo?
Mam na imię Kasia. Jestem trenerką, terapeutką mięśni dna miednicy i mamą dwójki maluchów. Pracuję z kobietami w ciąży i po porodzie pomagając im przejść aktywnie przez okres ciąży, przygotować się do porodu i wrócić do sprawności po nim. Stworzyłam BOSKI plan dla mam, bo kiedy sama wracałam do aktywności po drugiej ciąży zauważyłam, że brakuje tego typu treningów. Intensywnych, ale bezpiecznych. 
Zaczęłam rozpisywać swoje treningi i po jakimś czasie byłam pewna, że powinnam się nimi podzielić.