BOSKI plan dla mam
Mamo, ćwicz bezpiecznie i skutecznie,
 w zaciszu swojego domu,  ze wsparciem trenerki i grupy
  • wydaje ci się, że nie masz czasu na treningi
  • nie wiesz jak ćwiczyć, żeby wrócić do formy po porodzie w sposób bezpieczny
  • czujesz, że twoje ciało po ciąży i porodzie potrzebuje innego podejścia
  • poporodowe ćwiczenia rehabilitacyjne już ci się znudziły i jesteś gotowa na więcej
  • chciałabyś się zmęczyć, ale ogólnodostępne treningi są dla ciebie zbyt intensywne
  • lubisz ćwiczyć sama, ale potrzebujesz mieć kogoś, kto zaplanuje twoje treningi i zmotywuje cię do pracy
  • chcesz mieć kontakt z innymi mamami, które są na podobnym etapie co ty, żebyście mogły się wzajemnie motywować?
/
BOSKI plan dla mam to platforma treningowa online stworzona specjalnie dla ciebie!
  • treningi, dzięki którym będziesz silniejsza i sprawniejsza
  • ćwiczenia wspierające prawidłową funkcję mięśni brzucha i dna miednicy
  • harmonogram, który z łatwością dopasujesz do swojej codziennej rutyny - krótkie treningi, które możesz rozbudować o intensywny finisher i delikatne rozciąganie, tworząc kompletną jednostkę treningową
  • treningi intensywne, ale bezpieczne - oparte o ćwiczenia low impact, z wyłączeniem niebezpiecznych ruchów
  • elastyczne podejście oparte na świadomości ciała i szacunku do jego ograniczeń i możliwości
  • sposoby na włączenie ruchu naturalnego w codzienne życie
Jesteś mamą, chciałabyś ćwiczyć, ale
Znowu poczujesz to przyjemne uczucie zmęczenia po treningu
*
Zauważysz, że twoje ciało robi się sprawniejsze i silniejsze
*
Zobaczysz, że włączenie ruchu do swojego życia jest prostsze niż myślałaś
*
Będziesz zaskoczona jak małe zmiany prowadzą do wspaniałych rezultatów
Dostęp online - o każdej porze dnia i nocy
Subskrypcja - opłata pobierana co miesiąc z twojej karty kredytowej. Możesz zrezygnować w każdej chwili
Gwarancja ceny - już zawsze będziesz płacić tyle co w momencie wykupienia dostępu
Jak to działa?
  • Co miesiąc nowy plan treningowy 
  • Treningi w formie filmów z dokładnymi instrukcjami
  • Każdy moduł trwa 10 minut - możesz robić jeden po drugim, albo rozbić na krótsze sesje
  • Treningi wzmacniające, cardio i rozluźniające
  • Intensywny trening bez niebezpiecznych ćwiczeń - idealny na powrót do aktywności po porodzie
  • Suplement ruchu - proste triki jak bez wysiłku włączyć więcej ruchu do swojego życia
  • Transmisje live w zamkniętej grupie na Fb
Co dostajesz w zamian? 
Poczuj się lepiej w swoim ciele

Poczuj, że możesz mu zaufać

Poczuj, że jest w stanie udźwignąć wyzwania dnia codziennego 

Poczuj się silna, mocna

Poczuj, że masz kontrolę

Poczuj się BOSKO
Co mówią o BOSKIM planie uczestniczki
Jestem mamą 8 miesięcznej Ingi (kiedy to zleciało?). Ćwiczę od miesiąca na platformie i moje podsumowanie jest następujące: schudłam 2 kg, czuję się dużo lepiej, chce mi się rozkładać matę jak nigdy, ćwiczę 3-4x w tygodniu i jestem mega ciekawa następnej porcji aktywności :) Nigdy nie byłam chętna do jakichkolwiek ćwiczeń, nie miałam motywacji, a te krótkie treningi są baaardzo przyjemne, potrzebne i dają efekty. Dziękuję Kasiu za ten Plan dla Mam - kawał boskiej roboty 

Martyna
Kamila
Ten plan treningowy to jest dokładnie to, co było mi potrzebne:) Nie tylko pod kątem powrotu do formy po ciąży, ale też pod kątem pracy nad sobą i systematycznością w realizacji postawionych sobie celów, z czym do tej pory miałam (i wciąż mam) dość duży problem. Realizacja planu naprawdę nie wymaga zbyt dużego nakładu sił - w końcu to tylko 15 minut - a plan zrealizowany w 100% doskonale wpływa na psychikę ;) Ćwiczenia dobrane są tak, że czuć przyjemne zmęczenie, ale nie wykańczające zakwasy i często w dni wolne w planie zdarza mi się "pyknąć sobie" któryś z wcześniejszych treningów... ;) No i najważniejsze - czuć jak forma rośnie:)!!!
Dominika
Kasiu, czkałam na Twój plan treningowy. Jestem już osiem miesięcy po porodzie i chciałam od dawna wziąć się za ćwiczenia, ale w sumie nie bardzo wiedziałam jakie. Kiedyś ćwiczyłam z Chodakowską ale też niezbyt regularnie. Teraz wiem że zwykłe brzuszki to tak nie bardzo... a to obszar na którym mi najbardziej zależy. 
Poleciła mi Ciebie moja fizjoterapeutka uroginekologiczna do której zwróciłam się o pomoc po porodzie. Wykonałam pare Twoich ćwiczeń z YT ale brak mi było systematyczności...
Jestem po pierwszym treningu i powiem Ci że mam zakwasy w pośladkach.... Szczerze jestem zaskoczona, bo ćwiczenia wydawały się proste.

Dla kogo?
  • Dla kobiet minimum pół roku po porodzie
  • Dla kobiet, które mają pozwolenie na ćwiczenia od ginekologa (idealnie również od fizjoterapeuty uroginekologicznego)
  • Dla kobiet, które nie mają rozejścia kresy białej, lub mają rozejście zrehabilitowane, tzw. funkcjonalne
  • Dla kobiet, które nie mają problemów ze strony mięśni dna miednicy (nietrzymanie moczu, obniżenie narządów, ból)
  • Dla kobiet, które chcą w bezpieczny i kontrolowany sposób, z szacunkiem dla swojego ciała, wrócić do formy i sprawności po porodzie 
  • Dla kobiet,  które chcą wzmocnić, wyrzeźbić i wysmuklić ciało. BOSKI plan dla mam nie jest programem rehabilitacyjnym. 
Od kogo?
Mam na imię Kasia. Jestem trenerką, terapeutką mięśni dna miednicy i mamą dwójki maluchów. Pracuję z kobietami w ciąży i po porodzie pomagając im przejść aktywnie przez okres ciąży, przygotować się do porodu i wrócić do sprawności po nim. Stworzyłam BOSKI plan dla mam, bo kiedy sama wracałam do aktywności po drugiej ciąży zauważyłam, że brakuje tego typu treningów. Intensywnych, ale bezpiecznych. 
Zaczęłam rozpisywać swoje treningi i po jakimś czasie byłam pewna, że powinnam się nimi podzielić.